Cărți Cronica Cărți Spider-Man 100 cărți poștale

Dimensiune carte poștală: 10,5x15,5 cm Material: hârtie, carton Conține 100 de cărți poștale Citește mai mult

Producător: Chronicle BooksCod produs: DV04513 Expediere și plată

119 Lei
În stoc în termen de 3 zile
buc

Vrei să-ți felicit cel mai bun prieten? Cauți o invitație originală pentru sărbătoarea ta? Sau vrei doar să înrămezi și să afișezi o fotografie care să atragă atenția? Lasă-te purtat de farmecul nostalgic al cărților poștale de primă clasă! Acestea sunt ambalate și depozitate în siguranță într-o cutie de carton luxoasă, robustă și decorată tematic.

Înconjurați-vă de cele mai faimoase, captivante și palpitante povești de benzi desenate! Dați viață personajelor supereroilor și adversarilor lor vicleni cu ajutorul unor produse originale. Datorită adaptărilor cinematografice, benzile desenate au devenit un fenomen mondial, fiți acolo! Cu ajutorul unui cadou unic, veți cuceri inima fiecărui fan al culturii pop contemporane.

Această colecție unică, publicată pentru a sărbători 60 de ani de povești despre Spider-Man, te va purta prin întreaga sa istorie. Cărțile prezintă imagini ale coperților de benzi desenate de la prima apariție a Omului-Păianjen în Amazing Fantasy #15 până la cele actuale. De asemenea, s-a acordat o atenție deosebită în procesul de selecție pentru a reprezenta corect antagoniștii iconiciși artiști asociați cu poveștile Spider-Man, inclusiv Steve Ditko, John Romita Sr., John Romita Jr., Alex Ross și Todd McFarlane.

Caracteristici principale:

• licența de renume mondial
  • 100 de cărți poștale cu imagini diferite
  • reprezentare diversă a reperelor istorice, a personalităților și artiștilor
  • ambalaj practic, robust și atractiv
  • dimensiune carte poștală: 10,5x15,5 cm
  • material: hârtie, carton

Chronicle Books este o editură independentă cu sediul în San Francisco, fondată în timpul verii iubirii, în 1967. Lucrând cu artiști, scriitori și organizații din întreaga lume, ei se angajează să respecte diversitatea chiar și în cultura lor corporativă și urmăresc să respecte și să ridice în slăvi oameni cu origini și opinii diferite. În fascinația lor nemărginită pentru cărți și cu dorința de a inspira aceeași pasiune în oameni, se străduiesc să se asigure că le recunoști produsul imediat ce îl ții în mână. Pentru toate produsele lor, ei iau în considerare cu atenție fiecare detaliu, astfel încât designul produsului să pună în valoare conținutul acestuia și să formeze o legătură cu clientul. Logo-ul lor de neocolit, iconicul ochelarilor, poate fi găsit pe rafturile magazinelor de tot felul din întreaga lume și reprezintă o provocare de a privi lucrurile altfel.

Parametrii
Clarificare 100 piese
Sex pentru băieți